Social media marketing (SMM)

Met social media marketing je social media kanalen inrichten en up-to-date houden om jouw doelgroep te bereiken en in contact te komen. Dit kan het bijhouden en opzetten van social media accounts zijn, maar ook het adverteren op social media. Bijvoorbeeld Facebook waar je met een bedrijfspagina een afspiegeling geeft waar je voor staat en in het verlengde van je marketingstrategie ligt. Of LinkedIn dat zeer geschikt is wanneer je je op de zakelijke markt richt. Met een zakelijk profiel op Twitter bereik je een grote groep mensen die de activiteiten van je onderneming volgen. Het begint allemaal bij het kiezen van het juiste kanaal. Waar zit je doelgroep en welke content triggert? Een goede consistente eerste indruk is dus van essentieel belang.

Via social media informeer, inspireer en betrek je je (potentiële) klanten bij je onderneming. Met het uitbesteden van social media heb je geen omkijken meer naar het creëren van social content en het analyseren ervan. Geen zorgen dus over inactieve accounts of wat te plaatsen. 

Maak meteen een afspraak

Social media marketing (SMM)

Social Media Marketing (SMM)

Je social media kanalen inrichten en up-to-date houden om jouw doelgroep te bereiken en in contact te komen.